Lagu Aku Tak Sudi

Bukan ku tak sudi kasih. Maafkan diriku sayang menolak cintamu.


Pin By Wiyono Suwi On Pop Songs Malaysia Make It Yourself

Bila cinta kita putus di jalan.

. Saleem Iklim - Bukan Aku Tak Sudi Intro. Bb C A7sus4 A7C Dm Bb A7sus4 A7 Dm A7sus4 A7. Telah pun ku bentangkan segalanya mencari entah dimana silapnya jelas asmara kecundang jua.

Telahpun ku bentangkan segalanya Mencari entah dimana silapnya Jelas asmara kecundang jua. Sakit ini masih aku genggam Tak ingin lagi terulang ku kecewa. Janganlah kau berkata benci.

Ku anggapkan semalam Satu kenangan yang suram Bila cinta kita Putus di jalan Ku harapkan impian Menjadi kenyataan Namun aku kecewa. Ku berharap suatu hari agar aku ditemukan. Di dalam hati ini sayang.

Bb C A7sus4 A7C Dm Bb A7sus4 A7 Dm A7sus4 A7 Dm Gm7 C F Ku anggapkan semalam satu kenangan suram Bb A7 Bb A7 Bila cinta kita putus di jalan Dm Gm7 C F Ku harapkan impian menjadi kenyataan Bb A7sus4 A7 Dm Namun aku. Tak perlu kau merayu Jangan engkau menunggu Karna pintu hatiku Tertutup tuk dirimu. Sudah kehendak takdir kita berdua berjumpa dan bercinta berpisah pula ayah ibumu sayang telah memilih pada jodoh yang lain ku tak berdaya ku tak berdaya maafkan aku kasih bukan aku tak sudi menerima cintamu setulus hati asal engkau bahagia rela ku melepasmu turutilah kehendak orang tuamu selamat berpisah sayang ku kirim doa semoga kau bahagia sepanjang masa.

Namun aku kecewa. Satu kenangan yang suram. Tryana Tak Sudi Lagi.

Satu kenangan yang suram. Sisa kita masa lalu adakala menggangguku. Dm G C F-Em Dm E A.

Fara chord lagu Fara - Tak Sudi Dasar chord dasar Fara - Tak Sudi Dasar chordtela Fara - Tak Sudi Dasar lirik lagu Fara - Tak Sudi Dasar. Bukan ku tak sudi kasih Untuk bersamamu bercinta lagi Kerna antara kita Tidak sehaluan lagi. Akupun Tak Sudi Melihat Dia Lagi Berikut Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Teratai yang dipopulerkan Inka Christie Kamis 23 Juli 2020 1738 WIB.

Bb A Bb A. Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi. Engkau dan aku berdua serupa.

Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi Saleem. Walau hatimu tak sudi. Rupanya mentari dalam mainan percintaan.

Telahpun ku bentangkan segalanya. Janganlah kau berkata benci walau hatimu tak sudi biarkanlah anganku ikut bayang-bayangmu kemana saja. Mana pernah ku tahu jatuh cinta padamu di dalam hati ini sayang hanya namamu.

Di dalam hati ini sayang hanya wajahmu. Menolak cinta mu kali ini. Satu kenangan yang suram.

Dukung Chanel Like dan SubscribeKaraokeBernyanyi. Lagu Bukan Ku Tak Sudi merupakan lagu yang dipopulerkan oleh Iklim. Bila cinta kita putus di jalan.

Berikut Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi Iklim. E Am dari cinta juga kehidupanku. Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi - Iklim Lagu Malaysia Terpopuler Dm Gm.

Dm Ku anggapkan se Gm7 malam C satu kenangan F suram Bi Bb la cin A7 ta kita pu Bb tus di ja A7 lan Dm Ku harapkan im Gm7 pian C menjadi kenya F. Oh ibu jangan paksa aku terlahir sebagai seorang lelaki ini bukan jaman siti nurbaya lagi seandainya aku boleh memilih sebelum dilahirkan tinggal membuka aurat mana mungkin aku hanya lelaki aku tak sudi menjadi homoseks sedih. Create and get 5 IQ.

Ulang dari 1. -Em Dm pergi kau menjauh. Ku harapkan impian Menjadi kenyataan Namun aku kecewa.

Untuk bersamamu bercinta lagi. 4 dari 5 Posted On. Apa guna ku mengharap kasih orang.

Bila hatimu tak sayang padaku jangan katakan bila hatimu tak sudi ooh sayang janganlah benci. Lirik Lagu Aku Jatuh Cinta Broery Marantika. Lirik Lagu Aku Jatuh Cinta.

Mudahnya waktu melafazkan janji. Bukan ku tak sudi kasih. Berikut cuplikan syair nyanyian teks dari lagunya.

Simak lirik dan chord lagu Aku Jatuh Cinta dari Broery Marantika berikut ini. C F tak sudi. Mudahnya waktu melafazkan janji.

Lirik Lagu Chord Gitar dan Video Youtube yang tersedia atau. Bukan ku tak sudi kasih untuk bersamamu bercinta lagi karna antara kita tidak sehaluan lagi. Kalau bulan bisa ngomong oh ya ada cinta yang terlalu ada rindu yang terlalu semua serba terlalu padamu ya padamu aku kehabisan kata dan hampir tak dapat bicara dalam hati hanya ada rasa yang tak dapat ku wakilkan pada sajak lagu atau bulan demi kamu aku pamit sebentar aku ke langit akan ku gendong rembulan ku kantungi bintang-bintang segera ku bawa pulang ya.

Biarkanlah anganku ikut bayang-bayangmu. Engkau dan aku berdua serupa. Mencari entah dimana silapnya.

Bukan Ku Tak Sudi Lyrics. Maafkan diriku sayang Menolak cintamu untuk kali ini Walaupun ku tahu Bersungguh benar rasa hatimu. Mudahnya waktu melafazkan janji engkau dan aku berdua serupa rupanya mentah di dalam mainan percintaan.

There is no strumming pattern for this song yet. Mencari entah dimana silapnya. Lagu ini ada di dalam album Only Ninja Can Stop Me Now.

Lirik Lagu Yang Terkait. Untuk bersama mu bercinta lagi. Satu kenangan yang suram.

Jelas asmara kecundang jua. Jelas asmara kecundang jua. Ku berdoa pada tuhan agar jiwa ini tenang.

Saleem Iklim - Bukan Aku Tak Sudi Intro. Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi Iklim. Iklim - Bukan Aku Tak Sudi Chord Easy Chord Artist.

Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi Saleem. Tak sudi ku memberi Cinta untukmu lagi Setelah dia pergi Engkau ingin kembali Maafbukan ku membenci Ku tak mau lagi terus disakiti. C7 F Bila hatimu tak sayang padaku G C jangan katakan C7 F.

Ku anggapkan semalam Satu kenangan yang suram Bila cinta kita Putus di jalan. Chord Kunci Gitar dan Lirik Lagu Teratai - Inka Christie. Bila cinta kita putus di jalan.

Sedangkan orang tak sudi lagi. Sunday January 26 2020 Jika ada sebarang masalah tentang chord lagu diatas sila buat aduan pada Form Report Chord yang disediakan. G C Janganlah kau berkata benci G walau hatimu tak sudi G biarkanlah anganku G ikut bayang bayangmu C ke mana saja C F Mana pernah kutahu G C jatuh cinta padamu G di dalam hati ini sayang C hanya namamu.

Musik-musik dari Iklim diterima baik oleh masyarakat Indonesia.


Pin Di All Song Dangdut


Bukan Ku Tak Sudi Iklim Youtube Lirik Lagu Lagu Lirik


Chord Gitar Dan Lirik Lagu Bukan Ku Tak Sudi Iklim Lirik Lagu

No comments for "Lagu Aku Tak Sudi"